Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.
Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp
Leveringsprobleem - niet voorradig
Reactie Door E-Mail Antwoorden 
(19/03/2025 15:31)
Geachte Testaankoop,
In reactie op uw schrijven bericht ik u als volgt (uw referentie: 
@@REF_ID@36691b45a945acb9ab@REF_ID@@)
Nader onderzoek naar het door de consument gewenste product leert dat dit product momenteel niet op voorraad. De televisie zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer terugkomen.
MediaMarkt is welwillend om mee te denken om voor de situatie een oplossing te bedenken. Indien de consument met een alternatieve televisie komt, kan MediaMarkt onderzoeken op welke manier tegemoetkoming kan worden geboden aangezien de gewenste televisie niet meer kan worden besteld.
MediaMarkt wacht met interesse af met welk alternatief de consument op de proppen komt en zal aan de hand daarvan kijken hoe voor de consument een compensatie in werking kan worden getreden
Mochten er op dit moment vragen zijn, dan verneem ik deze uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Bram
Complaints Specialist
Referentienummer vraag 250310-035337
Gemaakt op: 10/03/2025 15:35
Laatst bijgewerkt op: 19/03/2025 15:31
Status: Onopgelost
Nog vragen?
Bezoek onze
FAQ-pagina.
Volg ons:
Media Markt
Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik
Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.
[---002:001312:01132---]