Terug

Leveringsprobleem krant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: Gazet van Antwerpen

21/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik heb een abonnement op het Nieuwsblad. Dagelijks : papier en digitaal. Sinds de bezorging van de papieren krant uitbesteed werd aan nieuwe uitvoerder heb ik slechts 2 x een krant ontvangen; 1 x een dag later en 1 x de weekend editie op tijd. Dus gedurende een maand zo goed als geen enkele krant. Ondanks dagelijks melding van "niet levering" op de website en diverse telefonische contacten met de klantendienst is er niet de minste oplossing. Indien ik binnen 15 dagen Geen oplossing heb , zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groeten, Jacques Vanderborght


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform