Geachte mevrouw/heer,
Op 19/8/2024, veranderde ik mijn paswoord op HLN, ik had deze eerder gehad en wou even kijken naar de formules om eventueel digitaal een abbonement te starten, ik heb hier verder niets gedaan en kreeg 2x op zaterdag de krant , daarna is het ook 3x geld van mijn rekening gegaan en kreeg geen krant meer ,
ik heb toen telefonisch contact gehad wat er gebeurde en kreeg al eerst een andere naam op mijn account ( een zekere maria ?)
ze zeiden toen dat ik een betaling achterstal had en daarom geen kranten meer kwamen, toen ik melde dat ik geen abonnent heb aangevraagd vertelde ze mij dat de 14 dagen herroepingsrecht was verlopen en ik een heel jaar moest verplicht betalen,
toen ik zei dat ik geen kranten kreeg en reeds 1 maand dan teveel had betaald beloofde ze mij deze maand terug te storten alsook de zaterdagen die niet geleverd warenb ( toen 2 stuks)
ondertussen zijn we 6 weken verder, nog steeds geen terruggave en nog steeds GEEN kranten op zaterdag !
2weken geleden belde ik terug met de krant en kreeg hetzelfde antwoord,
ze gingen het in orde maken !
nu na 2 weken verder nog steeds niets ontvangen,
geen centen en geen kranten
ik wil een onmiddellijke contractbreuk wegens niet naleven van afspraken hun kant en ook frauduleuze praktijken !
Met vriendelijke groeten,