Terug

Leveringsprobleem: bestelling nog steeds niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. V.

Naar: Maisons du monde

13/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 09/07/2025 kocht ik een vintage bed van massief acaciahout en gevlochten rotan (ref. 238929) in uw online winkel en betaalde ik 999,00 euro. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen ten laatste 01/08/2025 zou plaatsvinden. De goederen werden tot op de dag van vandaag (13/08/2025) nog steeds niet geleverd. Deze vertraging heeft mij als consument ernstige schade berokkend, aangezien wij recent verhuisd zijn en rekenden op deze levering. Hierdoor zitten wij al enige tijd zonder bed. Ik verzoek derhalve om dit product zo snel mogelijk te leveren. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 23 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform