Beste, mijn dochter haar geboortelijst ligt bij Babydump Mechelen. Online op hun webshop stond de buggy Joolz geo3 sage green in promo. 999 euro met een verzorgingstas gratis. De bestelling is geplaatst op 7/6/24 en dezelfde dag krijg ik telefoon met de melding dat deze buggy niet meer beschikbaar is maar ze kunnen mij wel de nieuwere versie van dit type aanbieden voor dezelfde prijs (€999). De catalogusprijs is 1299euro. Op 8/6/24 werd de tas al geleverd en de buggy zou voor 17/6/24 verwachte levertijd zijn. Vandaag 19/6/24 wou ik toch eens telefonisch informeren wanneer hij dan geleverd zou worden. Zij melde dat er op 7/6/24 een mail verstuurd is met het aanbod voor een andere kleur, na een wachttijd bevestigde ze dat ze fout was en de verwachte levertijd zou 23/7/24 zijn. Dit wou ik met mijn dochter bespreken maar ging er wel niet mee akkoord waarop ik steeds de vraag kreeg of ik nog vragen had. Online stond de buggy in voorraad en morgen leverbaar. Na de oproep was de levertijd ook aangepast naar 23/7/24.
Graag hadden we geweten wat we kunnen ondernemen.
Mvg Sandra