Terug

Leveringsdatum onbekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: EMMA Matelas

02/01/2024

Beste, ik heb op 22/11/2023 een compleet bed besteld. De levering was aangekondigd voor begin december. Ondertussen werden het matras, de topper en het kussen geleverd maar het bed zelf niet. Op mijn mails krijg ik enkel nietszeggende antwoorden. Het bedrijf geeft een telefoonnummer door maar is op dat nummer niet bereikbaar. Ik heb al zeker 10 keer proberen te bellen maar er wordt nooit opgenomen. Ik wil weten wanneer het bed geleverd wordt. Het gaat om de 4 onderstaande onderdelen:Product : Emma BSB Entry - 160x200 Plain HboardHoeveelheid: 1Product : Emma BSB Entry - Black FeetHoeveelheid: 1Product : Emma BSB Entry - 160x200 BedBase P1Hoeveelheid: 2Product : Emma BSB Entry - 160x200 DG Plain CoverHoeveelheid: 1

Berichten (2)

EMMA Matelas

Naar: S. R.

02/01/2024

Beste, Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. We hechten veel waarde aan het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om je tevredenheid te waarborgen. We hebben je bericht goed ontvangen en zien dat de levering van de ontbrekende onderdelen tussen 22 en 26 januari 2024 gepland staat. We begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en streven ernaar om je zo spoedig mogelijk te voorzien van het complete bed. Omdat we begrijpen hoe belangrijk dit voor je is, verzekeren we je dat we je op de hoogte zullen houden tijdens het proces. Je kunt binnen één werkdag een gedetailleerd antwoord van ons verwachten, inclusief onze volgende stappen en een tijdschema voor de oplossing. Als je in de tussentijd aanvullende informatie wilt delen of vragen hebt, staan we klaar om je te assisteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip terwijl we hard werken aan een bevredigende oplossing. Bedankt voor het kiezen van Emma Sleep. Groetjes, Kisoor   ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl  '‹'‹ Op Di, 2 Jan om 6:15 AM , Klachtenbox schreef:

S. R.

Naar: EMMA Matelas

15/01/2024

Beste,Hierbij een nieuw overzicht van onze bestelling.> zie mailverkeer hieronder.Betreft de nieuwe bestelling = #0009-KQPGKZ-1 Afgelopen zaterdag, 13/01/2024, een 3de levering gekregen maar nog steeds zijn alle onderdelen niet geleverd. We zitten nu als sinds onze initiële bestelling dd 22/11/2023 te wachten op een volledig bed.Wanneer kunnen we de 2 ontbrekende onderdelen verwachten???Product : Emma BSB Entry - 160x200 Plain HboardHoeveelheid: 1NIET GELEVERD Product : Emma BSB Entry - 160x200 DG Plain CoverHoeveelheid: 1NIET GELEVERD Product : Emma BSB Entry - Black FeetHoeveelheid: 1GELEVERD Product : Emma BSB Entry - 160x200 BedBase P1Hoeveelheid: 2GELEVERD Product : Emma Dynamic Mattress 160x200Hoeveelheid: 1GELEVERD Product : Emma Topper 160 x 200Hoeveelheid: 1GELEVERD Product : Emma Diamond Degree Pillow 40 x 70Hoeveelheid: 1GELEVERDMvgSimone Roovers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform