Beste, Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. We hechten veel waarde aan het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om je tevredenheid te waarborgen. We hebben je bericht goed ontvangen en zien dat de levering van de ontbrekende onderdelen tussen 22 en 26 januari 2024 gepland staat. We begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en streven ernaar om je zo spoedig mogelijk te voorzien van het complete bed. Omdat we begrijpen hoe belangrijk dit voor je is, verzekeren we je dat we je op de hoogte zullen houden tijdens het proces. Je kunt binnen één werkdag een gedetailleerd antwoord van ons verwachten, inclusief onze volgende stappen en een tijdschema voor de oplossing. Als je in de tussentijd aanvullende informatie wilt delen of vragen hebt, staan we klaar om je te assisteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip terwijl we hard werken aan een bevredigende oplossing. Bedankt voor het kiezen van Emma Sleep. Groetjes, Kisoor ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl '‹'‹ Op Di, 2 Jan om 6:15 AM , Klachtenbox schreef: