Terug

Leveringsdatum niet gerespecteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. D.

Naar: Hello Fresh

02/07/2024

Wij hebben bij het aansluiten bij hello fresh, maandag als leveringsdatum afgesproken omdat dat de enige dag is dat we de box in ontvangst kunnen nemen. Hello Fresh wordt dan ook gepromoot bij werkende mensen om zich zo de tijd van boodschappen te doen te besparen. Afgelopen maandag werd mijn box niet geleverd. Zonder meer beslist Hello Fresh de box, met volgens de firma zelf, vol met verse ingrediënten, de box dinsdag te leveren en dit overdag. Geen vraag of dit lukt, geen vraag wat er wel zou lukken. Indien je niet thuis bent heb je de keuze om je box buiten in de regen te laten staan of bij een buur te laten leveren. Ik heb geen agenda die me vertelt welke buur er thuis zou zijn, noch welke bereid is om mijn box in ontvangst te willen nemen en bij te houden. Ikzelf plaats mijn ingrediënten steeds onmiddellijk in de koelkast, wat in ook niet kan verwachten van een buur. Qua service is dit niet echt wat ik verwacht en vind het niet kunnen dat er geen andere oplossingen gezocht worden. De medewerkers die je kan contacteren via chat die zogezegd een oplossing voor je zoeken zijn er gewoon om 1. Niet echt te lezen wat je schrijft en 2. Je mee te delen wanneer de box zal worden aangeboden. En dit enkel als ze de Nederlands taal machtig zijn. Anders kan zo een chat super frustrerend zijn. Bellen moet je helemaal niet proberen of je hangt al snel 60 minuten in een wachtrij, nogmaals, waar je als werkende mens geen tijd voor hebt. Het is dus verkopen en daarna heb je maar te aanvaarden hoe zij het regelen. Mvg Dimitri

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: D. D.

02/07/2024

Hello Dimitri, wat vervelend dat jouw levering verplaatst is en dat hierover niet duidelijk is gecommuniceerd. Onze excuses daarvoor. Soms moet een levering worden verplaatst vanwege onverwachte omstandigheden op de weg. Als het nieuwe levermoment niet goed uitkomt, kun je het beste contact met ons opnemen via hellofresh.be/contact-us of door te reageren op onze SMS. Je kunt ons ook een privébericht sturen via Facebook of Instagram. Dan denken we graag mee over een andere oplossing! Groetjes, Julian van HelloFresh


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform