Terug

Leveringsdatum en plaatsing van de keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: IXINA BELGIUM

19/07/2020

Beste,O9 27 mei bestelde ik een keuken. Het voorschot werd een week later betaald. Op de bestelbon staat als leveringsdatum 17/08/2020. Ik wachtte een maand lang op iemand die de keuken zou komen opmeten. Toen ik ervoor belde, werd me aan de telefoon uitdrukkelijk gezegd dat het opmeten geen invloed had op de leveringsdatum. Toen de keuken dan eindelijk werd opgemeten kreeg ik te horen dat hij einde oktober zou worden geplaatst omdat de keuken nog moest worden besteld.Dat is onaanvaardbaar.Ik heb reeds een klacht neergelegd bij Ixina (02/333.87.94) waar tot nu toe niet veel mee is gedaan. (IXBE21706734). Het hoofdkantoor zei me dat de winkel in Merksem verplicht is me na vier dagen te contacteren. Dat is niet gebeurd. Datzelfde hoofdkantoor heb ik verschillende malen opnieuw proberen te contacteren waarop ik hoorde dat de telefoniste 'zich nog klaar moest maken' en dat ze 'me ging terugbellen'. Niet gebeurd. Dan krijg ik een mail waarin staat dat Ixina Lier de zaak zal behandelen. Niet gezien en gehoord. We zijn nu twee weken verder na het neerleggen van die klacht.Er was ook sprake van een meerkost en pootjes onder de keuken. Ik wil geen meerkost. Ik wil gewoon de keuken die ik heb besteld. Ik wil niet dat Kurt ze installeert. Er waren enige strubbelingen omdat mijn huurder van nummer veranderde en een paar dagen lang niet bereikbaar was. Toen me dat lukte gaf ik hem het nummer van Kurt en hij heeft verschillende malen geprobeerd hem te bereiken. Toen ik dan eindelijk zelf belde, werd er onmiddellijk opgenomen en stond de man er twee uur later.Is dat omdat mijn huurder Abdel heet in plaats van Kurt of Patrick? Ik weet het niet, ik vind het allemaal heel eigenaardig. U kwam niet opmeten zonder dat ik zelf druk uitoefende.U respecteert de leverdatum niet.U wil de keuken dan 10 weken later installeren, dat is onaanvaardbaar laat. Mijn huurder wacht al zeer lang en gebruikt een keuken die gewoon niet functioneert.U communiceert helemaal niet waardoor ik niet weet hoe het zit met de bestelling, wanneer de keuken wordt geplaatst, hoe het zit met de meerkost en met de plaatser. Met vriendelijke groet,Karin Meersman

Berichten (2)

IXINA BELGIUM

Naar: K. M.

22/07/2020

Geachte Mevrouw MeersmanHierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail 18/07/2020 jongstleden.Uw aanvraag heeft als referentie IXBE21707847De Klantendienst van uw IXINA-winkel stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.We danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,BrunoHet IXINA Team

IXINA BELGIUM

Naar: K. M.

03/08/2020

Beste Mevrouw Meersman,Naar aanleiding van de omstandigheden, werd besloten door IXINA-Merksem dat uw voorschot terug betaald zal worden.Wij nodigen u uit om IXINA-Merksem te contacteren, die al uw vragen zal kunnen beantwoorden.Met vriendelijke groeten,BrunoHet IXINA Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform