Beste,We bestelden op 8/10/22 bij O&O Trendy Wonen 6 Lola stoelen black olive 5 +1 gratis.we betaalden een voorschot van 280 € en ze zeiden niet verschieten maar leveringsdatum is pas week 51 in 2022.Begin januari hadden we nog niets gehoord dus belden we.Na 10-tallen telefoons proberen geraakten we eindelijk binnen en werd ons gezegd dat de leveringen na de kerstvakantie 2022 zouden heropstarten.6 januari nog steeds geen nieuws dus probeerden we nog eens te bellen. Keuze 1 verkoper , geraakten we niet binnen: steeds een bandje probeer het later opnieuw. idem voor keuze 2: leveringen /magazijn.We probeerden dan online via facebook messenger konden we hun contacteren want een emailadres was nergens te vinden.Hierop kregen we snel antwoord dat het niet lang meer zou duren.Op 17 januari nog steeds geen nieuws.Weer herhaaldelijke telefoonpogingen zonder gevolg dus opnieuw Messenger gestuurdIdem op 19/1 en 23/1Op 24/1 een messenger terug van hen dat de stoelen beschikbaar zouden zijn week 9/23. De container was te laat.24 februari opnieuw messenger of er al een concrete datum van levering was. Geen respons28/2 nog eens messenger gestuurd zonder responsIdem voor 8/3 + 13/3 + 21/3+ 29/3 +7/4+25/4+ 3/5 deze berichten werden zelfs niet geopend /gelezen.Intussen verkochten we onze oude stoelen en zitten we dus al 2 maanden zonder eetkamerstoelen.Wat kunnen we hieraan doen 8/10/22 bestelling geplaatst en 7/5 nog steeds geen stoelen of enig perspectief.We hebben ook print screens genomen van onze chat gesprekken.Wat kunnen we doen?We verwachten dan ook een extra financiële tegemoetkoming.