Terug

Leveringsadres verkeerd geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. N.

Naar: Hello Fresh

06/02/2024

Beste, Ik was opnieuw klant van hellofresh na een tijdje afwezigheid en heb mijn nieuwe gegevens zo goed als mogelijk aangepast. er werd nl 2 maal geleverd op een verkeerd adres - er werd dus niet naar de naam op de bus gekeken. Toen ik de klachtendienst belde kreeg ik geen terugbetaling noch een gratis box om het goed te maken. Ik moest opnieuw lid te worden om een korting te krijgen. Dit zijn geen goede consumenten praktijken en ik kijk uit naar een betere oplossing. Misschien word ik opnieuw lid als ik met een beetje meer respect behandeld word

Berichten (4)

Hello Fresh

Naar: E. N.

06/02/2024

Beste Elizabeth,Wat vervelend om te horen dat jouw box niet op het juiste adres werdgeleverd en dat hier niet juist werd opgelost door onze klantenservice,mijn excuses hiervoor. Ik help je graag verder hiermee. Hiervoor kan jecontact opnemen via hellofresh.nl/contact-us.Groet,Bente van HelloFreshOn Tue, Feb 6, 2024 at 2:28'¯PM

E. N.

Naar: Hello Fresh

06/02/2024

De helpdesk geeft mij enkel een korting op een nieuw abonnement. Dit wens ik jammer genoeg niet

Hello Fresh

Naar: E. N.

07/02/2024

Beste Elizabeth,Wat vervelend dat jouw box tot twee keer toe verkeerd geleverd is. Dit isuiteraard onze fout. Ik kan me voorstellen dat de oplossing die wij jougeboden hebben, een korting op een nieuw lidmaatschap, niet de juisteoplossing is.Uiteraard kijk ik hier heel graag nog eens naar met jou! Zou je daarvoortoch nog eens contact willen opnemen via hellofresh.be/contact-us? Anderskan ik helaas niet bij jouw account komen.Groetjes,Maartje van HelloFreshOn Tue, Feb 6, 2024 at 9:03'¯PM

E. N.

Naar: Hello Fresh

07/02/2024

Ik heb telefonisch contact opgenomen via telefoon - niemand wilt mij verder helpen...wat vervelend toch he ! Ik ben verplicht om mijn abonnement te reaktiveren....dit wens ik niet noch vandaag noch volgend jaar.....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform