Terug

leveringsadres niet gerespecteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: bpost

05/05/2025

Reeds enkele malen heb ik via bol.com een aankoop gedaan, welke tot nog toe vlekkeloos verliep, tenzij het word geleverd via Bpost. Bpost levert telkens in een afhaalpunt, terwijl ik heel duidelijk mijn thuisadres heb opgegeven, en dat niet zelf kan ophalen ... Bpost zelf zet geen stappen om het tot aan de deur te brengen, waar andere verdelers altijd correct tot aan de deur komen. Hoe kan ik dit probleem uit de wereld helpen? Alvast bedankt voor uw aandacht. mvg Agnes

Berichten (2)

bpost

Naar: A. P.

05/05/2025

Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is niet gebleken dat u een dossier heeft bij onze klantendienst. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Anspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-RTPR8C3] Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 05/05/2025 13:15:16 Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Onderwerp: leveringsadres niet gerespecteerd ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.

A. P.

Naar: bpost

07/05/2025

Beste, op maandag 5 mei, de dag van levering op thuisadres, liet Bpost me weten dat ik in de loop van de dag bericht zou krijgen wanneer het pakje in een centraal afhaalpunt beschikbaar zou zijn. Diezelfde ochtend heb ik onmiddellijk contact opgenomen, via chatbot en vervolgens met een medewerkster van Bpost, welke niet in staat waren om het thuisadres (als leveradres) aan te geven. Ik heb dan nogmaals het leveradres van mijn Bpost account, welke duidelijk aan gaf dat het thuisadres mijn wens was, waarna ik eveneens genoodzaakt was een optioneel leverpunt aan te duiden indien ik niet thuis zou zijn. Op dat ogenblik heb ik het 'optioneel' leverpunt gewijzigd, van Carrefour Tienen naar Postkantoor Tienen, om me ervan te vergewissen dat er wel degelijk rekening wordt gehouden met mijn gegevens in het Bpost account. Na 15' kwam het bericht van Bpost toe dat het pakje beschikbaar was in het Postkantoor van Tienen. Probleem is dus nog steeds dat Bpost weigert om op thuisadres te leveren, wat uiterst problematisch is bij gebrek aan transport. Hierbij heb ik dan een klachtenformulier van, en over, Bpost ingevuld en doorgestuurd. Diezelfde klacht heb ik dan ook aan testaankoop over gemaakt, om me ervan te vergewissen dat ze niet in de prullenmand verdwijnt. Het is uiterst ontmoedigend dat Bpost niet doet wat het beloofd, en ook niet de moeite neemt om het probleem uit de wereld te helpen. Graag uw advies om erop te kunnen vertrouwen dat mijn bestelling wel degelijk aan de voordeur wordt afgeleverd. mvg Agnes Peeters Kabbeekvest 105 Tienen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform