Terug

leveringprobleem krant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. R.

Naar: DPG Media

30/06/2025

Sinds 26 mei 2025 is de levering van HLN overgeschakeld van BPost naar een andere nieuwe bedeler. Vanaf die datum niets dan problemen, ik zit al aan 6 klachten. Ofwel wordt de krant gewoon achtergelaten op de stoep, ofwel wordt ze uren te laat geleverd of gewoon weg geen krant. Telefoneren helpt niet, je krijgt enkel een computerstem te horen. Service is nul komma nul. Ik denk niet dat we daarom een abonnement nemen die ons jaarlijks meer dan 300 euro kost om dan zelf naar de krantenwinkel te moeten gaan. Een compensatie is hier wel op zijn plaats.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform