Terug

Leveringen US geblokkeerd/geweigerd in Bebrua

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: bpost

22/10/2020

Beste,Ik bestel regelmatig zaken uit de US. De bedragen zijn evenwel zeer beperkt en steeds onder de € 22.Veel van de pakketten komen toe in het Sorting center BEBRUA van bpost. Hiermee begint de miserie. Het duurt altijd enorm lang voor je bericht krijgt dat een pakje is toegekomen. Dan moet je normaal een formulier invullen om gegevens omtrent het pakketje in te vullen.Ondanks de enorm lange periode die er altijd onnoddig overgaat, komen de meeste pakjes dan wel toe.In januari kreeg ik bericht voor het inklaren van een zendig (LX027377855US). Ik heb dit ingevuld en naar hen verstuurd. Na nog een maand te wachten vroeg ik naar een update. Toen kreeg ik dezelfde vraag dat ze gegevens van het pakje nodig hadden. Nogmaals dan maar gedaan? Na een volgende update te vragen liet men mij doorleuk weten dat ze het pakje terug gestuurd hebben naar de US. Ik heb achter de reden gevraagd, maar nooit antwoord ontvangen.Onlangs bestelde ik terug iets uit de US. Alweer ligt zo'n pakje van < €22 al meer dan een maand in Bebrua, zonder dat ik daar maar één bericht van ontvang. Ik eis 1) een terugbetaling van het pakje (€20) dat men zonder reden heeft teruggestuurd en 2) dat dit systeem van onnodig pakjes bijhouden en extreem slechte communicatie/administratie aangepakt wordt. Mvg,

Berichten (2)

bpost

Naar: A. S.

22/10/2020

REF 1-31230006324Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of vanaf 26-10 via ons nieuw contactformulier: s:www.bpost.be/nl/een-probleem-signalerenMet vriendelijke groeten,PhilippebpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-ECI06YL]

A. S.

Naar: bpost

26/10/2020

Beste,Er is geen contactformulier beschikbaar, en ik weiger voor zo'n banaliteit jullie 'klantendienst' te bellen. Tegen dat ik dat uitgelegd heb en ze het probleem begrijpen ben ik waarschijnlijk 2 uur verder. Jullie zou mij moeten opbellen als er een probleem is met een pakje en niet omgekeerd!Maar ik begrijp dat u problemen van mensen verder op de lange baan wil schuiven. Het is nochtans simpel om dit bericht gewoon naar jullie 'klantendienst' door te sturen en het probleem eens op te lossen!Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform