Beste,Ik bestel regelmatig zaken uit de US. De bedragen zijn evenwel zeer beperkt en steeds onder de € 22.Veel van de pakketten komen toe in het Sorting center BEBRUA van bpost. Hiermee begint de miserie. Het duurt altijd enorm lang voor je bericht krijgt dat een pakje is toegekomen. Dan moet je normaal een formulier invullen om gegevens omtrent het pakketje in te vullen.Ondanks de enorm lange periode die er altijd onnoddig overgaat, komen de meeste pakjes dan wel toe.In januari kreeg ik bericht voor het inklaren van een zendig (LX027377855US). Ik heb dit ingevuld en naar hen verstuurd. Na nog een maand te wachten vroeg ik naar een update. Toen kreeg ik dezelfde vraag dat ze gegevens van het pakje nodig hadden. Nogmaals dan maar gedaan? Na een volgende update te vragen liet men mij doorleuk weten dat ze het pakje terug gestuurd hebben naar de US. Ik heb achter de reden gevraagd, maar nooit antwoord ontvangen.Onlangs bestelde ik terug iets uit de US. Alweer ligt zo'n pakje van < €22 al meer dan een maand in Bebrua, zonder dat ik daar maar één bericht van ontvang. Ik eis 1) een terugbetaling van het pakje (€20) dat men zonder reden heeft teruggestuurd en 2) dat dit systeem van onnodig pakjes bijhouden en extreem slechte communicatie/administratie aangepakt wordt. Mvg,