Terug

Leveringen stoppen niet ondanks aangetekende opzegging op 26/08/2022

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Edel Collecties N.V.

20/12/2022

Mallafiede mensen van edelcollectie,Na opzegging via email en aangetekend schrijven per BPost op 26/08/2022 en na de betaling van de laatste munt nr 23 van Star wars collectie was ons telefonisch verzekerd dat alles afgehandeld was.Nu maanden later op 20/12/2022 krijgen we ineens email dat de volgende 8 munten van Star wars collectie in 1 keer aan ons toegezonden worden???????Wij hebben opzeg gedaan en alles was correct afgehandeld. De dreigbrieven en vervelende telefoons met de vraag om de nieuwe collectie verder te zetten die jullie nadien bleven sturen heb ik bewust genegeerd.Begrijpen jullie geen Nee??????Jullie zijn een mafiabende die mensen bedreigd en besteelt.!!!Wij hebben met de juiste wettelijke middelen gehandeld om jullie in kennis te stellen. Nu eis ik dat jullie ons met rust laten!!!!Ik betaal NIKS meer!!!!Als de pakketten hier geleverd worden zullen jullie moeten zorgen dat ze terug bij jullie geraken!!!!!Dus stuurt u maar de info waar u ze komt ophalen .... Ik loop er niet meer achter om ze terug te zenden en kosten daaraan te maken.We hebben de opzegging duidelijk en wettelijk laten weten en alle betalingen waren afgehandeld.

Berichten (5)

Edel Collecties N.V.

Naar: J. V.

23/12/2022

Geachte heer Vandevoorde,Hartelijk dank voor uw bericht.Ik schrik van de hevigheid van uw aanklacht en van uw taalgebruik. Wij hebben hier echter volledig naar behoren gehandeld.Uw Star Wars Collectie is inderdaad volledig voor u opgezegd in augustus 2022. Uw opzegging is correct bij ons binnengekomen en volledig door ons verwerkt. Daarom hebben wij u sindsdien ook geen verdere zendingen van Munt Star Wars meer toegestuurd.Daarnaast zijn uw betalingen inderdaad allemaal correct bij ons binnengekomen.Omdat u over een lange periode een zeer gewaardeerde klant van ons bent geweest, hebben wij u inderdaad nog telefonisch en per post benaderd om u op de hoogte te brengen van de nieuwe uitgiften omtrent de collectie die u verzameld heeft. Dit is een service die onze klanten zeer van ons waarderen. Het spijt mij erg dat uw gevoel hierbij anders was.Zo ook heeft mijn collega Joke op 24/11 telefonisch contact met u gehad en u een speciale aanbieding van de collectie Silver Plated Stamps Star Wars gedaan. Deze wilde u toen graag ontvangen en mijn collega heeft deze toen voor u gereserveerd. Deze collectie bestaat inderdaad uit 8 munten. Als u op de facturen van deze munten kijkt kunt u zelf ook zien dat dit niet om de 'Munt Star Wars' collectie gaat die u benoemt, maar om de nieuwe collectie 'Silver Plated Stamps Star Wars'.Deze producten zijn op 8/12 naar u verstuurd nadat u op 24/11 telefonisch bevestigd hebt deze te willen ontvangen.Uiteraard is het geen probleem dat u van gedachten veranderd. U kunt de producten altijd op zicht thuis ontvangen en naar ons retourneren mocht u deze niet wensen te behouden.Mijn collega gaat even telefonisch contact met u opnemen om dit netjes voor u op te lossen, meneer Vandervoorde.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Ik wil u en de uwen alvast zeer prettige feesagen en een gezegend 2023 toewensen!Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordialement,Kind regards,Merel van VeenEdel Collecties

J. V.

Naar: Edel Collecties N.V.

23/12/2022

Ik heb TELEFONISCH HELEMAAL GEEN AKOORD gegeven.... Dit is een valse beschuldiging van jullie... Hou jullie silver dit en dat collectie.Opzeggen is opzeggen of begrijpen jullie geen nederlands? Ik beantwoord geen enkele telefoon... Want jullie verdraaien de woorden en horen wat jullie willen verstaan!!! Alles zal schriftelijk moeten gebeuren met controle van test aankoop!!!! Jullie zogezegde vriendelijkheid en klantbereidheid moet je eens nagaan op de reeks klachten van andere mensen met allemaal dezelfde inhoud en aanhoudend gestalk. Als dit niet stop zet ik er een advocaat op!!!IK kreeg vandaag alweer een mail met betalingeis.Het moet stoppen!!!!Geen euro krijgen jullie nog.Je laat maar SCHRIFTELIJK PER POST (GEEN EMAIL) weten waar je alles komt ophalen.... Ik verstuur niks terug aan afzender ... Of jullie gaan nog beweren niks terug ontvangen te hebben. Je komt het maar ophalen als ze hier alle 8 zijn!!!!IK ga geen 8 x aangetekende zending betalen om zeker te zijn want dan nog .... Vertrouwen in jullie praktijken is ZERO

J. V.

Naar: Edel Collecties N.V.

23/12/2022

Ik heb nazicht gedaan in mijn telefoonverkeer en er is zelfs GEEN TELEFONISCH CONTACT geweest op 24/11 met jullie bedrijf. Waar slaat dat dan op?

Edel Collecties N.V.

Naar: J. V.

13/01/2023

Geachte heer Vandevoorde,Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas hebben wij niets meer van u vernomen na ons email contact.Mijn collega Joke heeft eind december ook geprobeerd telefonisch contact met u te zoeken. Helaas kon zij u niet bereiken. Wel heeft zij uw voicemail ingesproken met een oplossing voor u.Wij gaan er vanuit dat er een foutief klantnummer is ingevuld bij het invullen van de bestellingen aangezien u aangeeft deze zendingen echt niet besteld te hebben. U kunt ter compensatie alle geleverde producten als een cadeau beschouwen. De facturen hiervan zijn door ons geannuleerd en uw dossier is volledig gesloten. Mijn excuses voor het ongemak.Ik hoop dat ik u hier voldoende mee geholpen heb meneer Vandevoorde. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.Nu alles netjes voor u is opgelost wil ik u graag vragen de klacht te sluiten.Een prettige dag gewenst meneer Vandevoorde! Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordialement,Kind regards,Merel van VeenEdel Collecties3030106

Edel Collecties N.V.

Naar: J. V.

24/06/2024

Geachte Heer Vandevoorde,U heeft in Testaankoop aangegeven dat uw klacht succesvol is afgerond.Fijn dat u dat heeft aangegeven! Zou u er in Testaankoop voor willen zorgen dat de klacht op privé komt te staan? Als dank hiervoor bieden wij u graag een Edel giftcard aan ter waarde van 50 euro. Als u dat heeft gedaan sturen wij de kaart direct naar u op.Fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Grüßen,Cordialement,Kind regards,BobEdel CollectiesWij zijn direct bereikbaar via telefoon en livechat.Sie können uns direkt per Telefon und Livechat erreichen.Nous sommes joignables directement par téléphone et par livechat.Van: klachtenbox@test-aankoop.beAan: Edel CollectiesDatum: 23 dec 12:35Onderwerp: Klacht - Leveringen stoppen niet ondanks aangetekende opzegging op 26/08/2022 - (CPTBE01679415-54) rbn_cnv=8dc5da07-d80a-45de-bc93-ffa7c2acde9a


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform