Geachte heer Vandevoorde,Hartelijk dank voor uw bericht.Ik schrik van de hevigheid van uw aanklacht en van uw taalgebruik. Wij hebben hier echter volledig naar behoren gehandeld.Uw Star Wars Collectie is inderdaad volledig voor u opgezegd in augustus 2022. Uw opzegging is correct bij ons binnengekomen en volledig door ons verwerkt. Daarom hebben wij u sindsdien ook geen verdere zendingen van Munt Star Wars meer toegestuurd.Daarnaast zijn uw betalingen inderdaad allemaal correct bij ons binnengekomen.Omdat u over een lange periode een zeer gewaardeerde klant van ons bent geweest, hebben wij u inderdaad nog telefonisch en per post benaderd om u op de hoogte te brengen van de nieuwe uitgiften omtrent de collectie die u verzameld heeft. Dit is een service die onze klanten zeer van ons waarderen. Het spijt mij erg dat uw gevoel hierbij anders was.Zo ook heeft mijn collega Joke op 24/11 telefonisch contact met u gehad en u een speciale aanbieding van de collectie Silver Plated Stamps Star Wars gedaan. Deze wilde u toen graag ontvangen en mijn collega heeft deze toen voor u gereserveerd. Deze collectie bestaat inderdaad uit 8 munten. Als u op de facturen van deze munten kijkt kunt u zelf ook zien dat dit niet om de 'Munt Star Wars' collectie gaat die u benoemt, maar om de nieuwe collectie 'Silver Plated Stamps Star Wars'.Deze producten zijn op 8/12 naar u verstuurd nadat u op 24/11 telefonisch bevestigd hebt deze te willen ontvangen.Uiteraard is het geen probleem dat u van gedachten veranderd. U kunt de producten altijd op zicht thuis ontvangen en naar ons retourneren mocht u deze niet wensen te behouden.Mijn collega gaat even telefonisch contact met u opnemen om dit netjes voor u op te lossen, meneer Vandervoorde.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Ik wil u en de uwen alvast zeer prettige feesagen en een gezegend 2023 toewensen!Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordialement,Kind regards,Merel van VeenEdel Collecties