Terug

Leveringen Impermo

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Impermo

13/03/2021

Beste, Op 20/01/2021 bestelden we in totaliteit +-6000EUR aan tegels van 80 op 80cm, verspreid over 2 leveringen bij Impermo.Bij de eerste levering op datum van 10/02/21, waren 28 tegels beschadigd, deze werden snel vervangen waar wij zeer tevreden over zijn.Echter bij de vervanglevering die werd samengevoegd met onze 2de uiteindelijke levering op datum van 22/02/20, constateerden we opnieuw schade aan onze tegels.We hebben dit telefonisch gemeld bij de Klantendienst. Ze hadden hier nota van genomen en hebben ons iets meer tijd gegeven om alle tegels te controleren, en dan de schade door te geven.Na de controle komen we aan 85 tegels met schade waar we +/- 2500EUR betaald hebben. In totaal hadden we 292 tegels besteld, dus een groot deel heeft schade.Nadat we alles hebben gecontroleerd nemen we op 01/03/21 contact op met de melding van de 85 kapotte tegels.De volgende dag vragen ze de bestelbonnummers, foto's, afhaallocatie waar we de vervanging kunnen komen halen.Ik stuur de volgende dag alles op wat ze vragen, maar omdat ze 1 maart begonnen zijn met tegelen, en een levering niet zo maar de volgende dag kan komen, heb ik de tegelaars moeten aansturen en de plannen moeten wijzigen voor mijn tuin.Daarom heb ik bij Impermo op 03/03/21, in plaats van een nieuwe levering, om een terugbetaling gevraagd van de kapotte tegels.Hierna volgt een periode van stilte en heb ik nog een paar keer moeten bellen over de stand van zaken, maar kreeg telkens de reactie dat ons dossier bij de eindverantwoordelijke lag en we moesten wachten.Pas meer dan een week later 12/03/21 krijgen we een antwoord met de melding dat ze maar 55 tegels kunnen vervangen en onze vraag voor terugbetaling niet akkoord is bevonden.Onze tuin is bijna af ondertussen...Ik maak hun nog eens duidelijk dat we met 85 kapotte tegels zitten, dat we al ver in de aanleg van onze tuin zitten, en dat ik geen nieuwe levering wil waar we dan weer met extra kapotte tegels gaan zitten.Hun reactie is dan dat ze een eenmalige commerciële tegemoetkoming willen doen van 263,18EUR...Voor tegels met schade waar ik 2500EUR voor betaald heb...Wij hebben geen geld gespendeerd aan onbruikbare tegels die door Impermo zelf beschadigd werden geleverd. Hopend op een spoedig antwoord.

Berichten (1)

Impermo

Naar: S. D.

13/03/2021

Beste Klachtenbox,Bedankt om met ons contact op te nemen!Ons team werkt aan uw aanvraag en zij zullen zo snel mogelijk terug contact met u opnemen. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[XZVORV-PZZO]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform