Terug

Levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. O.

Naar: ZALANDO

15/11/2025

Beste, Ik dien hierbij een klacht in tegen Zalando betreffende bestelling 11003141700116. Volgens Bpost zou deze bestelling geleverd zijn op donderdag 16/10/2025 om 10:44, maar ik heb het pakket nooit ontvangen. Bij thuiskomst was er nergens een pakket terug te vinden. Zalando baseert zich op één foto die door de koerier is achtergelaten. Deze foto vormt echter geen bewijs van correcte levering, aangezien: • het pakket niet persoonlijk aan mij werd overhandigd, • ik geen handtekening heb geplaatst, • het pakket niet aanwezig was op de locatie waar de foto werd genomen, • en het pakket nooit in mijn bezit is geweest. Ondanks meerdere meldingen bij Zalando blijft men weigeren om een oplossing te bieden (terugbetaling of herverzending). Men blijft volhouden dat het pakket geleverd is, zonder rekening te houden met mijn verklaring en zonder sluitend bewijs. Volgens de Belgische en Europese consumentenwetgeving blijft de verkoper aansprakelijk tot de bestelling daadwerkelijk is ontvangen door de klant. Dit is hier niet het geval. Ik verzoek Testaankoop om dit dossier op te volgen en Zalando aan te manen om hun wettelijke verplichtingen na te komen en een correcte oplossing te bieden. Met vriendelijke groeten,

Bemiddeling door Testaankoop 08 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform