Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

07/07/2025

Beste, reeds 4 zaterdagen na elkaar werd er geen krant geleverd. Er komt geen oplossing Enkel een mail met de vermelding dat ze mijn abonnement telkens 1 dag verlengen Maar ik wil gewoon mijn krant op zaterdag in mijn brievenbus Met vriendelijke groeten Jaak

Berichten (2)

J. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

15/07/2025

Vrijdag 11juli ontvang ik van jullie 4 krantencheques voor een gratis weekendkrant enkel geldig voor de maand juli. Er zijn echter maar 3 weekend meer in juli, dus 1 cheque is ongeldig. Op zaterdag 12 juli opnieuw geen krant in mijn brievenbus. Conclusie is dus dat ik tot op heden 5x geen weekendkrant heb ontvangen en maar 3 krantencheques kan gebruiken. Graag een structurele oplossing voor mijn probleem.

J. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

29/07/2025

Weer geen krant op zaterdag Al 7x geen ontvangen en echter 3x een tegoed bon Ik betaal om de krant te laten leveren Graag een compensatie voor mijn 4 tekorten. Niet de automatische mail met “creditere” want daar heb ik geen overzicht van. En een oplossing voor dit probleem graag


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform