Op 27/11 bestelde wij een bed bij de Action webshop.
Dit zou binnen 3-5 werkdagen geleverd worden.
Ik kreeg een mailtje met de bevestiging en daarna een mailtje van het bezorgbedrijf ( Van Eck ) dat het onderweg zou zijn.
Maandag 2/12 bleef ik de hele dag thuis maar werd er niets bezorgd. Dinsdag 3/12 nam ik contact op met Van Eck om de status te checken. Zij gaven me de info dat het bed MANCO is. Dit wou zeggen dat het bed kwijt geraakt is. Ik moest contact opnemen met Action om te checken wat de oplossing was. Bij Action kreeg ik de info dat ik een dossier moet starten bij hen en dat dit 10 werkdagen kon duren en ze verder niets voor me kunnen doen. Ik heb dan gevraagd om het geld terug te storten ( 629 euro ) maar dit konden ze niet doen. Ik moet morgen 4/12 terug contact opnemen met hen. Ik wil mijn geld terug en het bed moet meteen geannuleerd worden.
Kan hier iets aan gedaan worden? Bedankt!