Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

S. E.

Naar: bpost

18/06/2025

Korte beschrijving van uw probleem Geachte heer/mevrouw, Ik schrijf u om mijn ernstige ongenoegen te uiten over een levering die ik heb geplaatst via bol.com, en die werd uitgevoerd door Bpost. Op [datum invullen] had ik gekozen voor een avondlevering tussen 17:00 en 22:00 uur. Ik betaal voor de Select-dienst bij bol.com, die net een betere service zou moeten garanderen. Helaas blijkt telkens opnieuw dat dit in praktijk niet zo is. Ik was de volledige avond thuis, en hield de levering actief in het oog. Rond 21:03 zag ik het voertuig van Bpost voor mijn deur stoppen. Ik heb meteen gefilmd, want ik had al het vermoeden dat er iets fout zou lopen. Zoals verwacht reed de chauffeur gewoon door zonder aan te bellen of te stoppen. Toch werd in de Bpost-tracking aangegeven dat het pakket “geleverd” was in de brievenbus. Dat is onmogelijk: het pakket woog 6 kilo en kan onmogelijk in mijn brievenbus passen. Ik heb meteen zowel bol.com als Bpost verwittigd. Wat krijg ik terug? De standaardreactie van bol.com: “U kunt binnen 4 of 5 werkdagen een terugbetalingsaanvraag (Rebelle Diffa) doen, en dan storten we uw geld terug.” Maar dat is niet waar het om draait. Ik had dit product dringend nodig. Het ging om een specifiek middel voor een blouse die intussen onherstelbaar beschadigd is, omdat ik het niet kon gebruiken zonder dat product. De schade is dus reëel – en een terugbetaling volstaat hier gewoon niet. Dit is niet waarvoor ik heb besteld, niet waarvoor ik heb betaald, en al zeker niet de service die bol.com mij belooft via Select. Ik ben dit soort situaties echt beu. Ik laat het deze keer niet passeren. Ik wil dat de ernst van deze klacht onderkend wordt – door beide partijen: zowel bol.com als Bpost. In bijlage stuur ik de video als bewijs Ps ik zie dat ik niet alles kan uploaden gelieve mij te contacteren voor de andere bewijs video

Berichten (1)

bpost

Naar: S. E.

19/06/2025

REF : SR 1-61218829468 Beste klant, We merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst. Daarom nodigen we u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-61218829468 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals). Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 18/06/2025 13:45:06 Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Onderwerp: Levering ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you. ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-S4Q1MW4]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform