Terug

levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

I. D.

Naar: Hello Fresh

23/10/2025

beste , ik had problemen met een levering van een box die normaal 18 oktober in de Avond moest geleverd worden die kon om een af andere reden niet geleverd worden terwijl ik wel thuis was en hier kreeg ik ik een melding van dat ik contact moest opnemen de zondag probeerde ik contact op te nemen maar kwam ik niet verder dan de chatbot freshy de maandag nam ik weer contact op maar werkte de app maar half en kreeg ik ook geen meldingen of antwoorden terug , zij zijden dat ze maandag 20 oktober al niks meer konden doen aan de box en ik het toch moest betalen ik heb dat berichtje nooit gekregen of beantwoord , ik probeerde het de volgende dag opnieuw maar de app bleef raar doen en moest ik dus wachten op een beschikbaarheid van een computer dus nam ik vandaag weer contact op en zijden dat het te laat was en ik de box toch moest betalen , ik vind dit persoonlijk niet kunnen aangezien er meerdere pogingen zijn gedaan om in contact te komen en ook dat je zogenaamd niet snel genoeg reageert , ik wil de box niet te hoeven betalen , er staat nergens in hun algemene voorwaarden binnen hoeveel tijd je moet reageren voor een bestelling die niet kon geleverd worden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform