Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

12/06/2023

BesteDe koerier is een pakje komen leveren hij had aangebeld maar had blijkbaar weinig geduld en begon op de deur te kloppen met zijn scantoestel, waar mijn deur een beetje beschadigd is ,ik heb hem erover aangepakt bij het openen van de deur en gezegd dat het gedaan moet zijn met op de deur te kloppen ,hij vond het precies belachelijk dat ik dat zegde en is gewoon doorgegaan ik wil dit maar melden en hopelijk ook de laatste keerGrtjHeidi

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: H. B.

13/06/2023

BesteOnze excuses voor het ongemakChauffeurs hebben inderdaad te maken met tijdsdruk en het grote aantal pakketten dat tijdens een rondrit moet worden afgeleverd, maar dat is geen excuus voor een dergelijke houding.Deze houding is aan de ene kant zeer onwelkom, maar getuigt ook van een gebrek aan respect voor eigendommen van anderen (deur...... en GLS-scanner)Door U nogmaals onze oprechte excuses aan te bieden voor dit ongewenste gedrag. Ik stuur ook onmiddellijk uw e-mail naar de manager van het bezorgdepot, evenals een interne klacht naar het adres van de chauffeur.GLS tolereert dit soort gedrag absoluut niet.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform