Beste, Wij bestelde op 30/11/2022 een dampkap van het merk AEG met toebehoren.Toen wij op 20/12/2023 nog niets hadden vernomen en informeerde naar de bestelling kregen we te horen dat de artikelen niet op voorraad waren en dat deze bij AEG besteld moesten worden. U melde mij ook dat als de levering te lang op zich liet wachten we een ander moesten bestellen.Gezien we geen ander type wenste gingen we blijven wachten.Op 23/01/2023 hebben we opnieuw de vraag gesteld wanneer onze bestelde artikelen geleverd zouden worden. U melde ons dat deze onder voorbehoud week 8.2023 zou kunnen zijn.Op 28/02/2023, ondertussen week 9, hebben we opnieuw de vraag gesteld. U melder ons dat het toebehoren ondertussen was binnengekomen maar dat de dampkap nog in bestelling stond bij AEG en dat de levering nu voor week 11.2023 was.We zijn nu week 13.2023 en nog mochten we niets van u vernemen. Concreet wil dit zeggen dat de dampkap nu bijna 4 maanden in bestelling staat. Graag had ik vernomen welke acties u gaat ondernemen om te voldoen aan onze overeenkomst waarvoor we reeds het volledige bedrag betaald hebben!Alvast bedankt!Met beleefde groeten.