Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Standaard Boekhandel

18/10/2019

Beste,Op 17/10/2019 bestel ik online twee boeken. Voor 22u besteld morgen in huis!Ik bestel ze, handig moet ik niet nog naar de winkel, druk druk druk, ik heb ze dringend nodig.Ganse tijd aan het wachten op mail voor track en trace, niks te zien. Ik bel twee keer naar klantendienst. Eerst krijg ik te horen dat boek 1nog in magazijn ligt en andere moet nog besteld worden bij leverancier. Waarom het ene boek nog in het magazijn ligt, weet ze niet. Ze gaat het navragen. Ik hoor niks.Bel drie uur later opnieuw, er is vertraging in het magazijn. Volgende week wordt er geleverd.Ik kan niet meer annuleren, want verwerking is bezig. Ik vind dit niet kunnen. Als er opstaat volgende dag geleverd, moet dat ook zo zijn. Ik had die dringend nodig, niet voor mezelf maar om aan iemand kado te doen. Ik vind dit absoluut geen sevice van standaard boekhandel. Eerder een manier om u als klant te vangen, want ja wie gaat kunnen zeggen of ze de waarheid spreken, daar hebben ze hun goed op ingedekt. Voor mij geen online standaard boekhandel meer. Bol.com doen tenminste dat wat er staat ivm levering. Erg ontgoocheld.

Berichten (1)

Standaard Boekhandel

Naar: C. C.

18/10/2019

Contact: 379850 Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , We hebben je bericht goed ontvangen en geregistreerdonder het nummer 379850. Je mag bij verdere contacten steeds verwijzennaar dit contactnummer. We streven ernaar om je vraag binnen de5 werkdagen tebeantwoorden. Met vriendelijke groet, Klantendienst Standaard Boekhandel Jebericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform