Dominique (Vanden Borre)
30 sep 2025 08:54 CEST
Beste,
Volgens onze chauffeur was er niemand aanwezig op 25/09. We hebben helaas geen enkel bewijs dat de chauffeur niet zou aangebeld hebben. Hij was wel degelijk ter plaatse en heeft ook een briefje nagelaten in de brievenbus.
We moeten bijgevolg ons standpunt bevestigen en kunnen de kosten voor de tweede levering helaas niet annuleren.
Vriendelijke groeten,
Dominique
Consumentendienst
Dominique (Vanden Borre)
26 sep 2025 13:51 CEST
Beste,
Het spijt ons te vernemen dat de voorziene levering niet kon uitgevoerd worden.
Je ontving daags voor de levering een bevestiging met de uren waartussen onze installateur ter plaatse zou zijn.
De installateur was om 13u50 ter plaatse, maar kon je helaas niet bereiken (hij heeft dan ook een berichtje nagelaten in de brievenbus met melding dat hij langsgeweest is)
Zoals vermeld in de verkoopsvoorwaarden, wordt er inderdaad een extra kost van 39 € aangerekend indien wij ons een tweede keer moeten verplaatsen om een levering uit te voeren.
Het is helaas niet mogelijk om deze kosten te annuleren.
De nieuwe levering is nu bevestigd voor aanstaande dinsdag 30/09. Het bedrag van 39 € zal aan onze chauffeur moeten betaald worden.
Vriendelijke groeten,
Dominique
Consumentendienst
Klachten
26 sep 2025 10:00 CEST