Terug

Levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. B.

Naar: VANDEN BORRE

26/09/2025

Geachte heer/mevrouw, Op 25/09 zou mijn bestelde televisie geleverd worden. Voor deze levering heb ik mij de volledige dag beschikbaar gehouden. De chauffeur heeft mij telefonisch gemeld dat hij rond 14.30 uur zou langskomen. Ik heb gewacht, maar niemand heeft aangebeld. Om 15.30 uur en om 16.30 uur heb ik telefonisch contact opgenomen met uw klantendienst. Mij werd telkens meegedeeld dat de chauffeur onderweg was en dat ik gewoon moest afwachten. Uiteindelijk heb ik nogmaals gebeld en werd mij aangeraden om mijn brievenbus te controleren. Daarin vond ik een briefje met de vermelding dat de chauffeur om 13.50 uur aanwezig zou zijn geweest. Ik was echter de volledige dag thuis en kan met zekerheid bevestigen dat er niemand heeft aangebeld. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat een chauffeur minstens één keer aanbelt bij een levering. Tot mijn verbazing wordt er nu van mij verwacht dat ik €39 extra betaal voor een nieuwe levering, terwijl dit niet mijn fout is. Bovendien moet ik hierdoor nog eens vijf dagen langer wachten op de levering van mijn televisie. Ik verzoek u met aandrang om deze bijkomende kosten te laten vervallen en de levering zo snel mogelijk opnieuw in te plannen. Ik vertrouw erop dat Vanden Borre deze situatie correct en klantvriendelijk zal oplossen. Met vriendelijke groet, Sare Bayar

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: S. B.

26/09/2025

Dominique (Vanden Borre) 26 sep 2025 13:51 CEST Beste, Het spijt ons te vernemen dat de voorziene levering niet kon uitgevoerd worden. Je ontving daags voor de levering een bevestiging met de uren waartussen onze installateur ter plaatse zou zijn. De installateur was om 13u50 ter plaatse, maar kon je helaas niet bereiken (hij heeft dan ook een berichtje nagelaten in de brievenbus met melding dat hij langsgeweest is) Zoals vermeld in de verkoopsvoorwaarden, wordt er inderdaad een extra kost van 39 € aangerekend indien wij ons een tweede keer moeten verplaatsen om een levering uit te voeren. Het is helaas niet mogelijk om deze kosten te annuleren. De nieuwe levering is nu bevestigd voor aanstaande dinsdag 30/09. Het bedrag van 39 € zal aan onze chauffeur moeten betaald worden. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 26 sep 2025 10:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

S. B.

Naar: VANDEN BORRE

26/09/2025

Beste, De informatie dat u schrijft is niets nieuws. Het gaat echter om het feit dat de chauffeur thuis niet heeft aangebeld. Ik heb mijn dag vrijgehouden maar niemand heeft aangebeld. En nu wordt er een rekening van 39€ gevraagd. Als er niemand belt kan ik ook niet weten dat er bezoek is. Ik vraag om deze fout recht te zetten.

VANDEN BORRE

Naar: S. B.

30/09/2025

Dominique (Vanden Borre) 30 sep 2025 08:54 CEST Beste, Volgens onze chauffeur was er niemand aanwezig op 25/09. We hebben helaas geen enkel bewijs dat de chauffeur niet zou aangebeld hebben. Hij was wel degelijk ter plaatse en heeft ook een briefje nagelaten in de brievenbus. We moeten bijgevolg ons standpunt bevestigen en kunnen de kosten voor de tweede levering helaas niet annuleren. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Dominique (Vanden Borre) 26 sep 2025 13:51 CEST Beste, Het spijt ons te vernemen dat de voorziene levering niet kon uitgevoerd worden. Je ontving daags voor de levering een bevestiging met de uren waartussen onze installateur ter plaatse zou zijn. De installateur was om 13u50 ter plaatse, maar kon je helaas niet bereiken (hij heeft dan ook een berichtje nagelaten in de brievenbus met melding dat hij langsgeweest is) Zoals vermeld in de verkoopsvoorwaarden, wordt er inderdaad een extra kost van 39 € aangerekend indien wij ons een tweede keer moeten verplaatsen om een levering uit te voeren. Het is helaas niet mogelijk om deze kosten te annuleren. De nieuwe levering is nu bevestigd voor aanstaande dinsdag 30/09. Het bedrag van 39 € zal aan onze chauffeur moeten betaald worden. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 26 sep 2025 10:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform