Terug

Levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. V.

Naar: Cool blue

25/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 20/11/2025 kocht ik een [AEG KERAMISCHE KOOKPLAAT] in uw online winkel en betaalde ik [333] plus 0 verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 21/11 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog niet geleverd op 25/11, een volle 4 dagen later dan overeengekomen. Deze vertraging heeft mij als klant schade berokkend, 130 € aan weg te gooien voeding. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 130€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform