Geachte mevrouw/heer,
Op 22/05/2024 kocht ik een hand en steelstofzuiger, merk silvercrest in uw online winkel en betaalde ik 79,99 euro plus 5.99 verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen de 3 dagen zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog altijd niet geleverd. Ik heb al verschillende keren contact opgenomen , maar ondertussen nog altijd geen artikel gekregen
Deze vertraging heeft mij (ik wacht nog altijd waardoor ik nu ook alle andere acties van andere winkels ben kwijtgespeeld ) ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag 105,98
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs