Terug

LEVERING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. W.

Naar: GLS Belgium NV/SA

17/06/2024

Beste Na ons track & trace nummer te vermelden werd ons pakket enerzijds geleverd bij de buren omdat er niemand thuis zou zijn. Hoewel we op het vermelde tijdstip wel thuis waren. Zelfs in de nabijheid zodat we de deurbel zeker konden horen ! Buren hebben niks ontvangen ! Anderzijds kregen we ook een bericht dat ons pakket in een parcel shop geleverd werd ??? In welke dan ? Niet vermeld in de mail. Daarbovenop nog een mail dat we ons pakket dienen op te halen in de parcel shop waar we het adres niet van kennen of het pakket wordt teruggezonden. GLS geeft in hun veelgestelde vragen ook aan dat we in dit geval de afzender dienen te contacteren maar helaas reageert ook deze niet nl Sportz 88. Eerlijk hebben in het verleden ook al afhalingen gedaan in een parcelshop hoewel de zending niet werd aangeboden aan huis, terwijl er WEL iemand aanwezig was. Wat nu wel het probleem is, hoe kunnen we te weten komen waar ons pakket zich NU bevindt ! Hopelijk kan dit worden opgelost.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. W.

19/06/2024

BesteGraag parcel nummer van uw pakket aub dat we deze in ons systeem kunnen terugvinden Dank u MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform