Terug

Levering zetels

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Meubelzorg

06/06/2023

Beste,Dossiernummer bij testaankoop: 07064735Na reeds meermaals tel contact met uw diensten en tal van mails die niet aankomen, probeer ik het op deze manier nogmaals. Ik heb reeds meermaals getracht om een reply te doen op uw mail, doch dit lijkt niet te lukken.Beste,Hierbij stuur ik nogmaals mijn mail van 11/05/23 die blijkbaar niet is aangekomen bij uw diensten.Mail van 11/05/23Beste,Naar aanleiding van ons telefonisch contact, maak ik u wat meer informatie over i.v.m. de aankoop van drie zetels bij de firma Meubelzorg door mijn schoonouders.Ze hebben gereageerd op een Facebookbericht van Meubelzorg en daarna is een verkoper bij hen langsgeweest met een voorbeeldzetel. De zetels zouden zogezegd op maat worden gemaakt. Zij hebben dan drie zetels besteld. Zij hebben ter goeder een order ondertekend wat echter niet overeenstemt met wat zij voor ogen hadden. Twee van de zetels werden geleverd op 27 april 2023. Aangezien mijn schoonouders meteen hadden gezien dat de zetels niet conform waren naar wat zij dachten besteld te hebben, hebben zij aan de leverancier gevraagd om de zetels terug mee te nemen. Dit werd echter geweigerd. Er is tot op heden enkel een voorschot van 500 euro betaald en 1 zetel werd nog niet geleverd.Ik heb dan met jullie diensten contact opgenomen op 28 april en er werd mij aangeraden om meteen een aangetekend schrijven te richten aan Meubelzorg. Dit werd dan ook meteen gedaan op 28 april 2023. Hierin werd gevraagd om af te zien van de verkoop en om de zetels meteen weer te komen ophalen en om het voorschot van 500 euro terug te krijgen. Er is dan nog 1 telefonisch contact geweest waarin door Meubelzorg werd gezegd dat ze gingen langskomen, doch zonder resultaat. Gisteren, 10 mei 2023 heb ik zelf dan contact genomen met Meubelzorg, maar er werd helaas niet tot een akkoord gekomen, integendeel, zij beschuldigen mijn schoonouders van diefstal enz...In bijlage voeg ik de nodige documenten.Alvast bedankt voor uw hulp.Met vriendelijke groeten,Tanja Van Gossum0474636303Wij krijgen ondertussen nog telefoontjes van Meubelzorg waarin zij zeggen dat het volledige aankoopbedrag betaald moet worden. De 2 zetels staan nog steeds bij mijn schoonouders, de 3de werd niet geleverd? Enkel het voorschot van 500 euro werd betaald.

Berichten (1)

Meubelzorg

Naar: T. V.

14/06/2023

Beste Testaankoop,Ik heb een aantal keren geprobeerd om tot een oplossing te komen met deze klant.Ze hebben een van mijn collega's naar buiten gezet terwijl lijn collega er was om het probleem op te lossen.Mevrouw heeft de collega op een dreigende manier buitengezet dit is niet hoe je met mensen omgaat terwijl mijn collega het probleem wou oplossen.Ik heb mevrouw verschillende keren telefonisch gesproken, omdat ze naar de kust ging zou ze naar de winkel gaan.Echter is ze niet in de winkel geweest en naar verschillende keren gebeld te hebben waarbij mevrouw/meneer niet oppakt weet ik niet hoe ik het nog kan oplossen.Mevrouw heeft nog onze stoel/stoelen bij haar thuis staan terwijl er nog een bedrag openstaat van Eur6500.Wij willen het probleem van de stoelen oplossen maar er moet ook betaald worden. De spullen zijn eigendom van Meubelzorg.Hoor graag van u.Met vriendelijke groet,Meubelzorg Belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform