Terug

Levering zetel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Zoli99

13/09/2023

Beste, ik bestelde 30/04/2023 een zetel bij Zolli99. Deze zou geleverd worden week 23 of 24. Na deze weken ben ik verschillende malen naar de winkel gegaan om te vragen waar hij bleef.Toen hebben ze mij een bon van €30 gegeven en mij een week gegeven dat hij zou toekomen week 28.Echter toen weer niet geleverd.Ik heb via mail, telefonisch (die al maanden niet werkt hun telefoon), instagram, fysiek, chat op hun site allemaal geprobeerd hun te contacteren maar nooit antwoord ontvangen. Alleen in de winkel gingen ze eens naar de hoofdzetel een mail sturen maar toen ik vroeg voor in cc te staan mocht dit niet..Ik heb ze voor de vrederechter getrokken maar ze zijn niet komen opdagen. Als ik vandaag naar de winkel was geweest en vroeg wanneer ik de zetel eindelijk zou ontvangen en zei van ik hoor helemaal niets meer van jullie, zeiden ze maar wij ook niets van u. Waarop ik zei van ik koop bij jullie iets en jullie moeten mij contacteren en iet omgekeerd. Ik heb al verschillende keren mijn geld gevraagd maar deze willen ze enkel geven via een bon maar daar ben ik niets mee want dan loop ik kans op terug het zelfde mee te maken. Zij konden zich niet houden aan hun leveringstermijn dus dat is hun fout. Ik zou graag mijn geld terug ontvangen op de rekening en niet via een bon. De vrouw in de winkel van Zelzate zei dat ze het zelfde zou vragen moest ze in mijn plaats zijn.Tot op vandaag nog altijd GEEN zetel!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform