Terug

Levering zetel ipv zetelbed aan invalide

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. R.

Naar: Poltronesofa Belgium

20/08/2024

Diverse mails werden niet beantwoord Laatste Mail dd 27/5/2024 bleef onbeantwoord Geachte, Vandaag werd ik gecontacteerd dat de commercieel verantwoordelijke aanwezig was op het filiaal in Oostende alsook dat er totaal geen tussenkomst zou gebeuren tot omruiling naar de correcte bestelling of uitbetaling van het verkeerd geleverd product. Bij aankomst mocht ik tot mijn verbazing een zeer agressieve en denigrerende persoon aantreffend die mij duidelijk heeft gemaakt dat ik zeker geen tegemoetkoming moest verwachten van jullie filiaal en dat niemand van de personeelsleden mij nog te woord mocht staan. Wat is dit?! Tot nu toe waren jullie altijd vriendelijk en op zoek naar een oplossing en nu een 180 graden draai dat jullie je dit gesprek niet kunnen herinneren en niets kunnen doen? Ik mocht vernemen dat er reeds meermaals klachten en rechtszaken zijn voorgevallen tegen uw zaak met gelijkaardige cases. Wij zijn dit altijd op een vriendelijke manier blijven communiceren met u teneinde tot een oplossing te kunnen komen waar beide partijen zich konden in vinden. We hopen dan ook dat we dit op deze manier kunnen afsluiten. Daarom zijn we ook bereidt om de zetel zelf bij u terug te bezorgen. Deze is nooit in gebruik genomen en altijd afgedekt gebleven. Mocht u evenwel verkiezen om hierop niet in te gaan, zien wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Aangezien dit om een menselijke fout van uw medewerker (wordt ook telkens duidelijk gesproken van een bed in het mailverkeer met uw medewerker waardoor er geen twijfel bestaat). Mvg Jan Rappé

Berichten (1)

Poltronesofa Belgium

Naar: J. R.

09/09/2024

To Whom It May Concern,We received a complaint regarding our order n. 2024/QD/427 dated March 2nd, 2024, and, upon verification, we confirm that the goods delivered to Mr. Rappé match what was agreed with our salesperson and the order he signed in store (attached).Indeed, we invite you to verify that under the column “BED”, it is clearly stated that he did not choose the sofa bed version (“Nee”).We would also like to remind you that our products are custom-made in Italy, according to the specific requests of each customer. These are not standard models that we can easily replace.For this reason, given that the order form is correct, we hope you understand why we cannot accommodate Mr. Rappé's requests. Once placed, all orders are final, and poltronesofà has fully fulfilled its duty of advice and information and thus cannot be held responsible.Best regards,for poltronesofàChiara Ferraripoltronesofà SpaDa: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Per conto di klachten@test-aankoop.beInviato: martedì 20 agosto 2024 01:30A: Contatti Suggerimenti contatti.suggerimenti@poltronesofa.comOggetto: Levering zetel ipv zetelbed aan invalide‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Bemiddeling door Testaankoop 09 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform