Geachte mevrouw/heer,
Op [DATUM] kocht ik een [NAAM/TYPE/MERK VAN HET PRODUCT] in uw online winkel en betaalde ik [€] plus [€] verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen [DATUM] zou plaatsvinden. De goederen werden echter pas geleverd op [DATUM], een volle [DD] dagen later dan overeengekomen.
Deze vertraging heeft mij als [BESCHRIJVING] ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [€] wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Vandaag telefonisch contact gehad,toen men mijn vraag hoorde direct telefoon neer.
Met vriendelijke groet,
Freddy Brisaert
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs