Terug

Levering wordt steeds uitgesteld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. T.

Naar: Elektro Lommelen

05/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 6 mei 2024 kocht ik twee producten in uw online winkel en betaalde ik 816 euro. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering spoedig zou plaatsvinden. De goederen zijn echter nog steeds niet geleverd. Ik verzoek u deze goederen z.s.m. aan mij uit te leveren of het geld terug te storten op mijn rekening. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform