Terug

Levering weekendkrant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Gazet van Antwerpen

03/05/2025

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben een digitaal abonnement bij Het Nieuwsblad, dat tijdens het weekend wordt uitgebreid met een papieren versie. Tot onze teleurstelling hebben wij nu zes weekenden na elkaar geen papieren krant ontvangen. Telkens wanneer wij telefonisch contact opnemen met jullie klantendienst, wordt als tijdelijke oplossing ons abonnement verlengd. Helaas lost deze maatregel het structurele probleem niet op. Wij vernemen telkens dat er een e-mail wordt gestuurd naar de verantwoordelijke van de leveringsfirma, waarop deze nog geen enkele keer heeft gereageerd. Ondertussen ontvangen wij geen afdoende reactie of oplossing. Deze gang van zaken is onacceptabel. Wij verzoeken u dan ook dringend om ons binnen de 7 dagen schriftelijk te informeren over de concrete acties die u onderneemt om dit probleem structureel op te lossen. Tevens verwachten wij dat u de nodige maatregelen treft richting de betrokken leveringsfirma zodat herhaling in de toekomst wordt voorkomen. Wij vertrouwen erop dat u de ernst van deze situatie inziet en zien uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Evelyn Triest

Bemiddeling door Testaankoop 18 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform