Terug

Levering was beschadigd en onvolledig

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. C.

Naar: ZALANDO

03/02/2025

Op 9/12/2024 diende ik een klacht in bij Zalando ivm een bestelling die ik beschadigd had ontvangen en duidelijk geopend en terug dichtgeplakt werd door Bpost. Na weken zelf contact op te nemen en meerdere keren afgewimpeld te worden dat zij zogenaamd geen klacht/rechts verklaring ontvangen hadden,kreeg ik 28/01/2025 een antwoord dat er uit hun onderzoek is gebleken dat alles netjes geleverd werd door hun en Bpost zonder problemen. Ik leverde ook foto’s aan waarop duidelijk te zien was dat het pakket niet in originele/goede staat werd geleverd. Na meerdere malen te hebben aangegeven dat ik geen artikelen ga betalen die ik niet ontvangen heb, werd er mij medegedeeld dat hun besluit definitief is. Dit gaat om een bedrag van meer dan €300. Het pakket staat nog steeds bij mij omdat ik in eerst instantie niets mocht terugzenden zolang het onderzoek lopende was. Graag had ik hulp verkregen zodat het bedrag gecrediteerd wordt of ik de goederen alsnog krijg toegestuurd aub. Ik denk namelijk niet dat er überhaupt een onderzoek is geweest en dit de reden is van hun afwimpeling gezien men normaal 14 dagen tijd heeft om een claim in te dienen bij de transporteur en zij door nalatigheid van hun kant hier ruim buiten zaten. Graag wil ik ook vragen wat ik nu best doe ivm het pakket die nog bij mij staat. terugsturen en de goederen betalen die ik wel heb ontvangen en ga houden of afwachten?Alvast bedankt voor de hulp


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform