Terug

Levering voorkomen door anomalie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/05/2025

Beste, Op 15/05/2025 kijk ik mijn tracking van GLS na omdat ik een pakketje verwacht. Om 8u25 is de tracking aangepast naar dat het pakket zich bevindt in het leveringsdepot in België. Op 15/05/2025 om 12u15 is de tracking aangepast naar ‘De levering van uw pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie. We doen alles wat nodig is om uw pakket zo snel mogelijk af te leveren.’ Wanneer gaat dit dan afgeleverd worden? Welke info kan ik nog meer krijgen dan enkel we doen alles wat nodig is? Graag wat meer info over wat net het probleem is met mijn pakket of wanneer ik het dan wel kan verwachten als ik het al kan verwachten? Vrij onduidelijke communicatie.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

19/05/2025

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. De reden waarom uw pakket niet afgeleverd op 15/05 werd is omdat het verkeerd gesorteerd was en op de verkeerde laadsector lag. Ik zie dat uw pakket is ondertussen op 16/05 geleverd Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform