Beste klant,Graag willen wij u helpen alleen is dit aankoop geplaatst geweest bij een externe verkoper en niet bij ons.Zoals vermeld staat in onze voorwaarde kunnen wij alleen tussenkomen indien dat de verkoper u geen antwoord geeft binnen de 5 werkdagen.Hier heeft de verkoper een antwoord op u mail verstuurd binnen dit termijn en is dus niet in fout.De bestelling werd verzonden op 16/10 en is bij u aangekomen op 17/10.De verkoper heeft zich aan zijn woorden gehouden en heeft in 24 uur geleverd.Verkoper heeft ook een trackingnummer verstuurd zoals u het gevraagd heeft.Wij kunnen spijtig in dit geval niet tussenkomen, Fnac.be is immers het plateform waarop u de bestelling geplaatst heeft en niet de verkoper.Fnac.be is immers een platform waarop ook andereprofessionele verkopers hun artikelen kunnen verkopen.In geval van problemen kan er contact genomen worden met de verkoper in kwestie.Hoewel wij een zicht op de verkoop hebben, moetenwij de voorwaarden van de externe verkoper respecteren.Wij kunnen alleen ingrijpen als u binnen 5werkdagen geen reactie van de externe verkoper ontvangt of als de verkoper nietaan zijn eigen voorwaarden voldoet.Als dit het geval is, kunt u altijd contact met onsopnemen om dit probleem te onderzoeken.Zo niet, dan nodigen wij u uit om contact op tenemen met de externe verkoper.U kan dit doen via uw Fnac-account onder:Mijn orders -- Zie details -- Eenprobleem?Metvriendelijke groeten,Raphael ~WebshopFnac.beHeb je nogvragen? Aarzel niet om ons te contacteren op het nummer: 02/700 91 91.Openingsuren klantendienst: maandag - vrijdag van 9u tot 17u.