Op 22/8 heb ik een iPhone X besteld bij Coolblue. Hier werd vermeld dat ik deze de volgende dag geleverd zou hebben. Op 23/8 heb ik de Track & Trace code: 323211191400007058939105 gevolgd. Ik was aanwezig op het afleveradres vanaf 8u - 17u. Tussen deze periode is het pakketje niet geleverd. Om 17u01 wijzigde de status op de Track & Trace pagina naar Verwerking door Bpost zonder enige tijdsaangeving. In tussentijd had ik reeds meermaal contact met de klantenservice van Coolblue via Facebook. Hier konden ze mij geen informatie bieden die ik zelf niet wist. Echter gingen ze mij zaterdag 25/8 op de hoogte houden. Op 24/8 was ik weer de volledige dag aanwezig op het afleveradres en had ik ook contact met de klantenservice via Facebook, weer geen nuttige informatie aangeboden. Op 25/8 nog steeds geen pakketje ook weer de gehele dag aanwezig op het afleveradres. Ik heb meermaals op 25/8 contact gezocht via Facebook met Coolblue alsook op Twitter. Mijn vriend heeft gedurende dag in totaal een gesprek van 2u53min aan de lijn gehangen bij Coolblue zonder enig gesprek of gehoor van een personeelslid van de klantenservice echter dit wel toegankelijk zou moeten zijn volgens de website van Coolblue. Op 25/8 om 17u blijft de status op de track & trace nog steeds ongewijzigd en heb ik geen enkel contact meer gehad met Coolblue. Via de klantenservice hebben zij heel vaag een geste Van zodra je je iPhone ontvangen hebt, mag je ons opnieuw contacteren en dan voorzien wij je van een geste om het ongemak te verzachten. aangeboden door het te laat leveren van het pakketje.