Terug

Levering verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: ZALANDO

07/12/2023

Ik heb een muts opgestuurd en opnieuw beweren jullie dat ze niet is toegekomen. Via de telefoon zegt de persoon dat de muts is toegekomen via mail ook en dan via andere mail is ze verdwenen. Graag wil ik dat dit is opgelostMvg

Berichten (1)

T. B.

Naar: ZALANDO

25/12/2023

Ik heb jullie al meerde mails gestuurd omtrent de verloren muts. Ik had deze opgestuurd naar jullie samen met 2 broeken. Jullie beweren dat de muts niet aanwezig was in het pakket. Op de eerste mail (retourmail) zeggen jullie dat ik geen opstaand saldo meer heb dus dat de mits geretourneerd is, 2 dagen later sturen jullie een mail ( retourmail) met een openstaand saldo van de muts. Na het vele mailen en bellen waar ik uitleg vraag of het pakket al of niet beschadigd is weigeren jullie te antwoorden op deze vraag en zeggen jullie gewoon dat ik moet betalen. Graag wens ik een grondig onderzoek en te weten of het pakket al of niet beschadigd is. In vorige bijlage hebt u bewijzen van de retourmails en van de afleveringen. Tamara


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform