----------------------------------------------Petra DD, 12 jan 2024 15:13 CETDag Mevrouw Wouters,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om te lezen dat u een verkeerd ligstuk ontving bij de levering van uw sofa, waarvoor onze oprechte excuses.Bij een foutieve levering kijken we na waarom dit zo werd aangeleverd. We zorgen er dan voor dat het foutieve meubel zo snel mogelijk wordt omgeruild voor het meubel zoals omschreven op de bestelbon. Het is ontzettend jammer dat er door een interne opvolging het nieuwe ligstuk niet werd aangevraagd. Gelukkig werd het ligstuk met de rechterleuning alsnog gereserveerd. Door een vertraging in de productie van de sofa bij de fabrikant kon het ligstuk veel later dan voorzien aangeleverd worden. Je voorval wordt verder opgenomen zodat we u nog een betere service kunnen aanbieden in de toekomst.Wat uw opmerking over de naad in het midden van het ligstuk betreft, hebben we dit voorgelegd aan de dienst Product Quality. Bij ligstukken is het inderdaad zo dat er een naad is in het midden van het ligstuk. Elke sofa met een ligstuk in onze showroom vertoont een naad. Afhankelijk van de kleur en het motief van de bekleding van de sofa is dit meer of minder zichtbaar. De aanwezigheid van de naad is dus eigen aan de afwerking van de sofa.We hopen je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd.Vreindelijke groeten,We hopen u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben.Vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 11 jan 2024 14:08 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[LD77Z5-54P9J]   ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[LD77Z5-54P9J]