Terug

Levering van verkeerde zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. W.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

11/01/2024

BesteWe bestelde op 1/11/2022 een hoeksalon die we gezien hadden in de toonzaal. Deze moest gemaakt worden, begrijpen we dat daar een wachttijd bij hoort.Drie maanden later werd deze geleverd. Maar ipv een linkse lounge zetel werd er een rechtse geleverd waardoor de zetel niet paste zoals het hoorde.Geen probleem ze gingen een andere maken en we mochten deze ondertussen wel gebruiken.Moesten we weer drie maanden wachten oke geen probleem kunnen we ergens nog begrijpen. Maar dan loopt het mis.Na drie maanden van hun niks meer te horen bellen we zelf, wat blijkt iemand is vergeten die zetel te bestellen. Weer drie maanden wachten. Vonden we al minder. Dus vroegen we een compensatie die we ook kregen door uit de winkel te kiezen tussen een kandelaar of een plaid. Waren we niet mee akkoord om dat dit niet past in ons interieur, daarna kregen we een waardebon van 150 euro, waarin we toestemde.Eindelijk kregen we in augustus onze juiste zetel, dat dachten we toch.Na enkele dagen erin gezeten te hebben zien we dat hij middenin de zetel gestikt is. Na telefonisch contact zeggen ze dat dit met al die zetels het zelfde is. Wat wij in de vorige ook niet gezien hebben terwijl we die toch bijna 9 maanden gebruikt hebben.we hebben ook foto’s waarin we die stiknaad niet terug vinden.We hebben bang dat deze naad het niet zo lang gaat houden, we zien de stof hier rond in stevigheid verliest.Graag hadden we een juiste zetel gehad of een serieuze compensatie.Ze reageren ook niet meer op onze mailsMet vriendelijke groeten

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: E. W.

12/01/2024

----------------------------------------------Petra DD, 12 jan 2024 15:13 CETDag Mevrouw Wouters,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om te lezen dat u een verkeerd ligstuk ontving bij de levering van uw sofa, waarvoor onze oprechte excuses.Bij een foutieve levering kijken we na waarom dit zo werd aangeleverd. We zorgen er dan voor dat het foutieve meubel zo snel mogelijk wordt omgeruild voor het meubel zoals omschreven op de bestelbon. Het is ontzettend jammer dat er door een interne opvolging het nieuwe ligstuk niet werd aangevraagd. Gelukkig werd het ligstuk met de rechterleuning alsnog gereserveerd. Door een vertraging in de productie van de sofa bij de fabrikant kon het ligstuk veel later dan voorzien aangeleverd worden. Je voorval wordt verder opgenomen zodat we u nog een betere service kunnen aanbieden in de toekomst.Wat uw opmerking over de naad in het midden van het ligstuk betreft, hebben we dit voorgelegd aan de dienst Product Quality. Bij ligstukken is het inderdaad zo dat er een naad is in het midden van het ligstuk. Elke sofa met een ligstuk in onze showroom vertoont een naad. Afhankelijk van de kleur en het motief van de bekleding van de sofa is dit meer of minder zichtbaar. De aanwezigheid van de naad is dus eigen aan de afwerking van de sofa.We hopen je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd.Vreindelijke groeten,We hopen u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben.Vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 11 jan 2024 14:08 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[LD77Z5-54P9J] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[LD77Z5-54P9J]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform