Geachte mevrouw/heer,
Op 14 januari 2025 ben ik overgeschakeld van Scarlet naar Proximus. Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Wij wilden in totaal 4 tv-boxen ipv 2. Ik heb op verschillende manieren (via chat, via telefoon) contact gehad met proximus en er worden mij steeds andere verhalen verteld.
Donderdag 27 januari jl werd mij beloofd dat er een nieuwe bestelling geplaatst was van 2 tv boxen en dat die uiterlijk maandag 3 februari zouden toekomen. Tot nu toe nog niets ontvangen en ook bij de 'Opvolging' in Myproximus was er niets te zien. Bij telefonisch onderhoud zojuist werd er mij medegedeeld dat er slechts 3 tv boxen in totaal kunnen gebruikt worden en de bediende wou opnieuw een bestelling plaatsen. Ik weigerde dit en vroeg om haar diensthoofd te spreken, maar ze wou mij niemand doorschakelen (orders voor zulke dingen mag niet doorgeschakeld worden).
Ik vind het zeer vreemd dat er geen overzicht beschikbaar is van de chatten, alsook dat er wordt meegedeeld dat gesprekken opgenomen worden maar er wordt blijkbaar niet naar geluisterd.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen morgen een degelijke uitleg en wat er aan het probleem wordt gedaan.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- kopie bestelling
- verschillende chatberichten bewaard (zelf)!