Terug

Levering van pakket in vuilnisbak

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

25/04/2024

Beste, Ik bestelde een pakket bij MyMuesli.com. Dat pakket werd geleverd door GLS. Op woensdag 24/04/24 om 16u50 kreeg ik dan via mail de bevestiging dat het pakket geleverd werd op het opgegeven adres. Vreemd genoeg was er toen niemand thuis bij mij. Ik ben dan een dag later bij de buren gaan bellen, maar niemand wist van iets. Even later wilde ik iets wegwerpen in de vuilnisbak voor het karton op de oprit en daar vond ik mijn pakket in. Normaal gezien moet mijn pakket naar een bepaald punt worden gebracht als er niemand thuis is. Schandalig dat het gewoon in de vuilnisbak werd gestopt. Als ik een dag later pas in de vuilnisbak had gekeken, zou alles al in de vuilniswagen beland zijn en had ik mijn pakket nooit ontvangen.Tot slot bleek de doos ook half geopend te zijn. Dit is niet de manier waarop een pakket geleverd moet worden, ongeacht de omstandigheden. Ik word graag op de hoogte gehouden van een reactie.Met vriendelijke groet,Sam Vergauwen

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. V.

26/04/2024

Beste Mhr VergauwenOnze oprechte excuses voor het ongemak.Er is een interne klacht ingediend bij onze chauffeur om hem te laten weten dat deze manier van doen niet acceptabel is, onze procedures zijn hiervoor duidelijk.Als de inhoud van uw pakket beschadigdartiele manco zou raken als gevolg van deze beoordelingsfout van de chauffeur, nodigen wij U uit om zo snel mogelijk een klacht in te dienen bij uw afzender - MYMUESLI AG - zodat zij de nodige maatregelen kunnen nemen om U het vervangende pakket te sturen en verder gaan met het open van een verzekeringsdossier bij onze diensten.Na een gesprek met de chauffeur blijkt dat hij het juiste wilde doen in uw afwezigheid en wilde U besparen dat U op uw pakket moest wachten. De vuilnisbak was proper en gewijd aan kartonnen dozen.Er is hem duidelijk uitgelegd dat een vuilnisbak op geen enkele manier een bezorggebied is en dat de pakketten in het geval van uw afwezigheid ofwel moeten teruggebracht worden naar het depot om opnieuw te worden aangeboden of moeten afgegeven worden bij een pakketwinkel maar zeker nooit in zo'n plaats, hoe proper het kan zijn..Hij zal hier voortaan rekening mee houden.Nogmaals onze excuses hiervoorMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform