Terug

Levering van mijn box is niet correct

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: Hello Fresh

14/06/2023

Beste,Mijn HelloFreshbox moest gisteren om 18u40 worden geleverd, maar kwam niet aan. Tegen 20u lieten ze mij per sms weten dat de box niet kon worden geleverd wegens logistieke problemen maar dat deze de volgende dag zou worden geleverd. De track&tracelink werd pas deze ochtend geüpdatet. De hellofreshbox zou deze ochtend (14/6) om 8u40 worden geleverd, dit terwijl ik duidelijk gekozen heb voor avondlevering omdat ik dan thuis ben. Ik vind het niet kunnen dat ze verwachten dat mensen thuis zijn op een ander uur dan hetgeen ze zelf hebben gekozen. Bovendien zijn mijn voedingswaren nu een dag ouder dan oorspronkelijk en had ik gisteren geen eten. Ik kan de box ook niet laten leveren bij de buren gelet ze niet thuis zijn en even goed moeten gaan werken. Ik moet ook gaan werken maar ga nu grandioos te laat zijn door de laattijdige levering. Het is momenteel 9u05 en de box is er nog steeds niet. Ook de klantendienst neemt niet op. Graag Met vriendelijke groeten,Dorien Thiebaut

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: D. T.

14/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform