Terug

Levering van mijn bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: FNAC BELGIUM

06/12/2023

Beste, ik bestelde 3x PS5 op FNAC. Specifiek waren het Sony PS5 Standaard Console + Call of Duty Modern Warfare III Bundel. De oorzaken van mijn klacht zijn: ik heb betaald, een verificatie mail gekregen en de dag zelf nog kreeg ik een annulatiemail. Ik zou graag mijn 3PS5 geleverd krijgen. Ik heb nog geen acties ondernomen naar het bedrijf toe.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: T. V.

12/12/2023

Beste klant,Bedankt voor uw mail.Bij het gebruik maken van ons online platform Fnac.be , heeft u een bestelling geplaatst bij marketplace verkoper JeuxVideoDuNetB, in geen geval is Fnac doorverkoper van de producten die door verkopers worden voorgesteld.De producten aangekocht bij Marketplace verkopers kunnen niet worden teruggenomen noch omgewisseld worden bij Fnac.Zoals u wellicht hebt gemerkt, was de prijs van het door u bestelde product kennelijk fout, door een foutieve prijsaanduiding van deze verkoper is je bestelling intussen geannuleerd.Aangezien het om een manifeste fout gaat, is de verkoper niet gehouden de overeenkomst uit te voeren. Uw bestelbon werd dan ook geannuleerd en het bedrag wordt teruggestort.Gelieve ons te verontschuldigen voor deze foutieve prijsweergave alsook voor de annulatie van uw bestelling.Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform