Terug

Levering van meubel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: Poltronesofa Belgium

04/08/2022

Beste ik bestelde een dikke 2 maand geleden een zetel bij poltronesofa. Na 8 weken zou de bestelling klaar zijn voor levering. Dit was ook 1 van hun specialiteit, snel gemaakt en binnen 8 weken geleverd. Klonk interssant voor ons want wij verhuisden en hadden geen zetel. Ik probeer al 2 weken te bellen om te horen wie me info kan geven over de leveringsdatum. Elke keer wordt de telefoon uitgeschakeld of opgenomen en afgehaakt vanaf ik hallo zeg. Een nummer gekregen van iemand van hin planning maar die spreekt alleen frans en kan e niet helpen omdat ik geen frans kan. Niemand geeft info, belt terug en überhaupt luisteren om me te helpen. Klantenservice slaagt nergens opnik ben echt BOOS!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform