Terug

Levering van matrassen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. Z.

Naar: EMMA Matelas

02/10/2023

Beste,wij bestelden en betaalden op 2 september ll. 2 st Emma Premium Toppers van 90 x 200 cm. We ontvingen een melding dat de betaling gebeurd was maar sindsdien hebben we geen verder nieuws ontvangen. Telefonisch kan ik u niet bereiken. Vorige week heb ik een ticket aangemaakt, maar daar heb ik ook nog geen reactie op gekregen.De bestelling is op naam van de echtgenote, het TestAankoop-abonnement is op naam van de echtgenoot.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform