Terug

Levering van krant

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

F. D.

Naar: DE STANDAARD

30/07/2025

Beste, Sedert de dag dat de krantenbedeling niet meer door bpost maar door een ander verdeelbedrijf wordt uitgevoerd en tot op vandaag, hebben wij te klagen over significant late levering en of het niet leveren van de krant De Standaard. De noodmaatregel aangeleverd door Media Huis - een vignet om gratis een krant te verkrijgen in de winkel - is voor ons niet werkbaar vermits we op 9km wonen van de dichtst bij zijnde winkel. Het leveringsprobleem wordt iedere keer on-line gemeld en ik heb reeds meerdere keren telefonisch mijn beklag gemaakt. Ik word daarbij steeds met beloften tot verbetering zoet gehouden. Het probleem wordt niet degelijk aangepakt. Mijn vraag aan Test Aankoop is om stevige druk uit te oefenen op De Standaard om het probleem definitief op te lossen. Met dank en vriendelijke groeten.

Berichten (1)

DE STANDAARD

Naar: F. D.

09/09/2025

Beste Bij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling met de klant afgehandeld werd. Met vriendelijke groet Robby Van Rossum Customer Services Manager Mediahuis Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpen www.mediahuis.be Van: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 30 juli 2025 10:31 Aan: onlineservice@standaard.be Onderwerp: Levering van krant ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform