Terug

LEVERING VAN HOUTPELLETS KOMT ER MAAR NIET AAN, SLECHTE COMMUNICATIE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

01/08/2022

Goede middagOp 1 juli 2022 doe ik een bestelling bij de Makro van 4 paletten houtpellets, alles is reeds al netjes betaald.Normaal zou er worden geleverd 4à6 weken na de bestelling, dit was zo vermeld door de Makro en dit door een externe leverancier.Niets van berichten krijg ik over de eventuele levering van Makro, op 13 juli schrijf ik een mail naar de Makro met de vraag wanneer geleverd zal worden. Makro opent een dossier met hun nummer 330085. Op 14 juli schrijven ze me een mail terug dat er geleverd zal worden op maandag 25 juli.Op maandag 25 juli heb ik nog niets gekregen van bevestiging van deze levering, zit de ganse dat te wachten op een eventuele levering. Op 25 juli rond 18h00 stuur ik opnieuw een mail met de vraag als ze me meer info kunnen geven in verband met de levering. Op 26 juli antwoord Makro dat ze zich zullen informeren bij de leverancier.Op 28 juli stuur ik opnieuw een mail indien reeds meer zouden weten over de levering, tot op heden geen antwoord gekregen.Naar communicatie toe loopt dit hier spaak.Een kennis van me heeft ook houtpellets bij de Makro gekocht, ongeveer 2à3 weken voor mijn bestelling. Hij kreeg ook geen antwoord en wilde zijn bestelling annuleren. Deze kennis kreeg te horen dat annuleren niet meer mogelijk was en dan werd er dezelfde week nog geleverd. Rare manier van werken.Hopelijk kan Makro deze week leveren, want ik neem geen extra verlof meer de hele dag te wachten voor niets. Een betere communicatie zou wel fijn zijn. We zijn mensen en geen robots.Alles is betaald, Makro los het op aub.Met vriendelijke groetenBart Deprez

Berichten (12)

MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

Naar: B. D.

02/08/2022

'‹Geachte,   bedankt voor uw bericht, wij hebben dit onmiddellijk met de leverancier opgenomen om te informeren hoe de situatie is. Er is voorraad en Uw bestelling zit bij onze leverancier.  Door de huidige economische crisis, tracht de leverancier énkel volle vrachten uit te sturen.  Toeval of niet, maar uit uw omgeving zijn er momenteel nog niet veel bestellingen waardoor het samenstellen van een volle vracht niet mogelijk was.   Bovendien speelt de verlofperiode hun ook parten waardoor een gepast voertuig moeilijk te vinden is.   De leverancier doet zijn uiterste best om de levering deze week te laten gebeuren.   U wordt verwittigd als de planning gemaakt is.   Onze excuses voor het geleden ongemak.   Met vriendelijke groeten,   ingrid On Mon, 1 Aug at 1:12 PM , Klachtenbox

MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

Naar: B. D.

03/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

05/08/2022

Goede middagDe chauffeur heeft vandaag deze voormiddag geleverd.Maar bij het checken van al de paletten zag ik dat de bovenste plastiek reeds beschadigd was door te lange blootstelling aan het zonlicht. Waarschijnlijk bij de stockage.Bij het verwijderen van deze plastiek waren de bovenste plastiekzakken ook aangetast door het zonlicht. 16 zakken waar beschadigd, waarbij 7 zakken het volledig begaven bij het afnemen van de pallet. Een groot deel lig nu op mijn kiezels van mijn oprit. En heb eerlijk gezegd niet veel zin om hout pellets en kiezels in de pellet kachel te gieten.Ook zag ik 2 zakken die opengescheurd waren op de pallet en die ook vocht hadden opgenomen.Verschillende foto's zal ik jullie hiervan bezorgen.Hoe lossen we dit op?Met vriendelijke groetenBart Deprez

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

05/08/2022

FOTO 1

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

05/08/2022

FOTO 2

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

05/08/2022

FOTO 3

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

05/08/2022

FOTO 4

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

05/08/2022

FOTO 5

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

05/08/2022

FOTO 6

MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

Naar: B. D.

06/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

B. D.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

06/08/2022

Goede middagGelieve mijn foto's en mijn antwoord over de goederen van gisteren 5 augustus te lezen en bekijken aub.Met vriendelijke groetenBart Deprez

MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

Naar: B. D.

09/08/2022

Geachte mijnheer Deprez, wij hebben uw foto's goed ontvangen en de terugbetaling van de 8 beschadigde zakken voor een bedrag van 49,11Eur werd goedgekeurd en zal binnenkort op de door u vermelde rekening verschijnen.   Namens Makro wensen wij u nog een aangename dag, Hoogachtend, Customer Care Makro On Fri, 5 Aug at 2:52 PM , Klachtenbox


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform