Terug

Levering van geschenk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: bpost

28/03/2025

We moeten altijd aantonen aan Bpost dat pakketjes van vrienden/familie buiten Europa een geschenk is. Maar ik heb vorige week vrijdag en herziening aangevraagd en daar is niks mee gebeurd en nu moest ik opnieuw een herziening doen. Maar nu vinden ze het nodig om mij te pesten en mijn pakket apart te zetten voor controle. Ik wil een vergoeding voor het gepest!

Berichten (2)

bpost

Naar: A. D.

31/03/2025

Beste, bpost is niet aansprakelijk voor douaneaangiftes, in welke vorm ook, noch voor beslissingen van de douanediensten nadat ze de voorgelegde Zendingen controleerden. [THREAD ID:1-RL5IZ8D] Mety vriendelijke groeten, Levi Custome Service Expert Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 28/03/2025 17:30:18 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Levering van geschenk

A. D.

Naar: bpost

01/04/2025

Ik ga hier niet mee akkoord. Vooral dit zegt iets helemaal anders dan dat jullie beweren: Met vriendelijke groeten, Het bpost Customs Clearance team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform