Beste, op 3 juni 2022 bestelde ik bij jullie een elektrische fiets met een voorschot van 1250 € waar op de aangegeven leverdatum 8 juli 2022 ging zijn. Want ik kon wachten op mijn fiets had ook de mogelijkheid aangeboden gekregen om deze te gaan afhalen maar aangezien dit niet in buurt was en ik een alleenstaande ben van 61 jaar heb gekozen voor de gratis thuislevering. Nu op 7 juli ontvang ik een telefoon van een Stella verkoper dat er iet met de chauffeur is en de levering op 8 juli niet zal kunnen doorgaan en dat ze me de dag nadien ging terug bellen voor een andere leverdatum. Wat niet gebeurd is. Aangezien ik niets gehoord heb heb ik een e-mail gestuurd met de vraag wanneer dat de levering dan wel zou kunnen doorgaan. Kreeg ik het antwoord nadien op e-mail dat de leveringsdatum 24 augustus ging zijn! Waarop ik naar de winkel ben gereden om rechtstreeks met de verkopers dit te kunnen bespreken. Ik heb daar dan het voorstel gedaan aangezien de fiets er is dat ik deze dan wel zelf zou willen gaan halen. Maar dit was onmogelijk fiets afhalen was op afspraak volgens de verkopers. En dat de leverdatum die ik had doorgekregen een fictieve datum was en nieuw datum doorgestuurd ging krijgen. Dus dus 13 juli krijg ik een nieuwe leverdatum 2 Augustus? Nu hoe komt het dat ik een fiets die ik in juni bestel niet geleverd krijg op de afgesproken ? Dan hem nog niet mag gaan afhalen. Om vervolgens nog eens een maand te moeten wachten op een fiets (die volgens de verkopers wel degelijk aanwezig is) waar ik naar uitkeek om fietstochten te gaan doen in de vakantieperiode met het goede weer. Graag had ik een redelijke vroegere leverdatum gekregen of ten minste de mogelijkheid hem te gaan afhalen zodat ik eindelijk met mijn nieuwe fiets kan gaan rijden. En zo niet zou ik hier graag een compensatie voor krijgen. Met misnoegde groeten, Marie-therese Claes