Terug

Levering van een kapot product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: LEEN BAKKER BELGIE

08/07/2023

Beste,Ik bestelde onlangs een stoel genaamd: Racestoel met voetensteun kunstleer roze en witDeze is kapot geleverd. er staat duidelijk een gat in de doos waardoor de stoel ernstig beschadigd is geraakt door iets.De stoel is beschadigd op het zichtbare vlak van de rugsteun en het betreft een scheur van een 4tal cm.We hebben contact opgenomen met de leveringsfirma Vida XL. Deze hebben binnen de 24 een antwoord geleverd maar dit bracht ons niet tot het gewenste resultaat. we hadden 2 opties:Optie 1'Mocht u denken dat een gedeeltelijke terugbetaling van € 30 uw zorgen kan wegnemen, dan verwerken wij dit graag voor u.'Optie 2'Vervangende onderdelen voor uw product. In veel gevallen kan dit uw probleem oplossen zonder dat u hoeft terug te keren.'Ik heb dan op deze mail negatief antwoord terug gegeven. Ik verwacht van leen bakker en/of vida XL zo spoedig mogelijk een mail terug en een afspraak om dit product zo spoedig mogelijk komen omwisselen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform